სხვა გზა აღარაა, უნდა დავაფიქსირო!!! რასაც თქვენ წაიკითხავთ, მხოლოდ ჩემი შეხედულება და დამოკიდებულებაა, თქვენ სრულიად თავისუფალნი ხართ იმაში, გაიზარებთ თუ არა ამ ყოველივეს…

კარგა ხანია, ადვილი შესამჩნევი გახდა სექსუალური უმცირესობების პროპაგანდა… 21-ე საუკუნეში ვცდილობთ გადავაბიჯოთ, აზრობრივად მაინც და აღარ უნდა ხალხს ტაბუდადებული თემები!!!

ადრე თუ რცხვენოდათ და ყველანაირად ცდილობდნენ გადახრების დამალვას, დღეს რასაც ვუყურებ, პრივილეგიად იქცა ცისფერობა, ვარდისფერობა… რახან საქმე აქეთ წავიდა, უკვე სექსუალური უმცირესობებიც თამამად აფიქსირებენ თავიანთ ორიენტაციას და რაღა თქმა უნდა, მათ გაუჩნდნენ მომხრეებიც…

ეს, ყოველთვის ასეა… რაც არ უნდა არაადეკვატური იდეა, აზრი ან სლოგანი ჩამოაყალიბო, ხალხის გარკვეული კატეგორია მაინც დაგიჭერს მხარს… თუ ეს სიტყვები არადამაჯერებლად ჟღერს, მიბრძანდით ყველაზე სულელური აქციის იდეით ლეიბორისტების ოფისში, ოღონდ ამ სისულელეში ხელისუფლება დაადანაშაულეთ… : ))

რეალურად კი მიდის ძალიან ფართო პროპაგანდა უცნაური ორიენტაციებისა და ეს ადვილად შესამჩნევია, როგორც სატელევიზიო არხებზე, ასევე ჟურნალებში და რაღა თქმა უნდა, სოციალურ ქსელებშიც…
What for?!

მე ყოველთვის ვამბობ, რომ მეცოდებიან ზოგის თქმით “ჰორმონებისგან” არასწორი ორიენტაციის არჩევისათვის განწირული ადამიანები… თან მათ “განწირულობას” ამტკიცებს საზოგადოების ის ნაწილი, რომელიც არასდროს არასგზით დაეთანხმება აზრს, რომ ყველა ადამიანის გზა გაწერილია და რომ ის ვერ აკონტროლებს თავის სვე-ბედს… პირიქით, ყოველი მათგანი ამტკიცებს, რომ ნებისმიერ ადამიანს აქვს არჩევნის უფლება და რომ “რაც გიწერია, იმას ვერ აცდები…” არის სრული სისულელე და მარაზმი… მაშინ ნუღარ მოიყვანთ არგუმენტად იმას, რომ ისინი “ცისფერობისთვის” იყვნენ განწირულნი… : |

ვერ ვხედავ რაიმე აზრს იმაში თუ რატომ უნდა ვეწეოდე გეი პროპაგანდას?! ამიტომ მირჩევნია ჰომოფობი ვიყო, ვიდრე ოდნავი წვლილი მაინც შევიტანო ამ “დიად საქმეში”…

მე კი არა, ის მდედრი არსებებიც კი, ვინც ასე დიდი ამბით ექომაგება და მხარს უჭერს გეებს და სხვა სექსუალურ უმცირესობებს, ამ ბოლო დროს, ძალიან ხშირად წუწუნებენ იმაზე რომ რამდენი ბიჭიც მოეწონებათ, “ბრახ” და ყველა გეია… იმის გაცნობიერება კი არ უნდათ, რომ გარკვეული წვლილი თვითონაც მიუძღვით ამაში…

ვისაც იდეაფიქსად გაქვთ სექსუალური უმცირესობების სექსუალურ უმრავლესობაში გადაზრდა, ღმერთმა მშვიდობაში მოგახმაროთ მასეთი სამყარო, მე უბრალოდ ერთ საიდუმლოს ავხდი ფარდას!!!

იცით რომელიმე თქვენგანმა თუ რატომ გადაშენდნენ ცალრქიანი ცხენები?!

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

55 Comments so far »

  1.  

    აქსიომა said

    May 17 2011 @ 20:30

    რომელიმე უკიდურესობაში გადავარდნა აუცილებელია? ანუ ან ჰომოფობი უნდა იყო და ან უმცირესობების მხარდამჭერი? ნეიტრალური პოზიცია არაა?? რაც შეეხება მარტორქა ცხენებს რატომ გადაშენდნენ? ცისფერები იყვნენ? ისე საერთოდ შენ გჯერა რომ არსებობდნენ ხო?:D

  2.  

    აბუთიძე said

    May 17 2011 @ 20:30

    აქსიომა – ეს იმდენად მძიმე პრობლემაა უკვე საქართველოში, რომ პოზიციის არქონა უკვე მხარდამჭერობასთან სვამს ტოლობის ნიშანს..

    გამიხარდა პოსტი რომ ვნახე.

  3.  

    svani said

    May 17 2011 @ 20:30

    კი, იყვნენ… 😀 😀 😀

    ვეთანხმები მეორე კომენტარს… : ))

    ძველ საბერძნეთში, სახალხო კამათის დროს, იმ ადამიანებს, რომელთაც პოზიცია არ ჰქონდათ ან ნეიტრალური პოზიცია ეკავათ, სიკვდილით სჯიდნენ… 😛 😀

  4.  

    მ said

    May 17 2011 @ 20:30

    ეჰ, ეს რეებს წერ სვანი:D რა არის არასწორი სექსუალური ორიენტაცია შენი აზრით? ადამიანს ვისთანაც უნდა სექსი გქონდეს უნდა უნდა გააკეთოს კიდეც, (თუ მაგით არავის ვნებს) ,მაგია სწორი და ვიგაცას სექსუალურობის გამო პრიორიტეტი მისცე ან დაჩაგრო, მაგია არა სწორი 😛 მასე მარტივია ეს ცხოვრება:D 😀 😀

  5.  

    მ said

    May 17 2011 @ 20:30

    გეის პროპაგანდას კი არ უნდა ეწეოდე, არამეს ტოლერანტობის პროპაგანდას:D ჰომოსექსუალი კი პროპაგანდითაც ვერ გახდები თუ არ ხარ, რა სისულელეებია მართლა:DDDDDDDDDDD

  6.  

    კნუტი said

    May 17 2011 @ 20:30

    “რახან” ბრრრრრ.. რა არის ეს, სვანო… 😐
    აღარ დავინახო, ვინმეს რამე შეუსწორო 😐

  7.  

    svani said

    May 17 2011 @ 20:30

    თუ ჩემი საქმე არაა ვინ იქნება პიდარასტი და ვინ არა, არც ისაა სხვისი საქმე მე ჰომოფობი ვიქნები თუ არა…
    არ არის ეს ლოგიკური?! : ))

  8.  

    svani said

    May 17 2011 @ 20:30

    სადაც “დირკას” დაინახავ, იმისკენ რომ გაიწევ, ეგ არის არასწორი… 😉

  9.  

    svani said

    May 17 2011 @ 20:30

    ეგ ადრეც შემისწორე და ჯერაც არ მჯერა რომ არ არის სწორი… ბრრრრ…

  10.  

    აქსიომა said

    May 17 2011 @ 20:30

    ოხ სვანი, ძველ საბერძნეთში ცისფერები და ლესბოსელები ყვაოდნენ სამაგიეროდ, ასე რომ არგუმენტად ეგ არ გამოგვადგება. რაც შეეხება “არც ისაა სხვისი საქმე მე ჰომოფობი ვიქნები თუ არა…”– შიგნიდან ვინც გინდა იყავი, მაგრამ დისკრიმინაციას არ უნდა ქონდეს ადგილი. ტოლერანტი უნდა იყო ანუ. ჯანდაბას და მოვეშვათ ამ დანაწილებებს არც პროპაგანდის მომხრე არ ვარ, უბრალოდ საერთოდ მაღიზიანებს ამ თემას ძალით რომ ხდის საეწვო ორგანიზაციები აქტუალურს. პირადად , მართლა არ მაინტერესებს და არ მაღიზიანებს სხვა ადამიანის სექსუალური გემოვნება. მთავარია ყველამ თავის საწოლს მიხედოს და სხვა, უფრო მნიშვნელოვანი პრობლემების მოგვარებაზე იფიქრონ. აი მაგალითად: ძალიან მწყდება გული ნუდისტური პარტია რომ არ გვაქვს საქართველოში. რა გახდა ერთი პაწაწუნა ნუდისტური დაჯგუფების ჩამოყალიბება. 21 საუკუნეში ნუდისტები რომ არ ეყოლება ქვეყანას ეგ არის სირცხვილი.
    P.S. ნუდისტების მიმართ დაუძლეველ შიშს როგორი ფობია ქვია ნეტა? მ? 😛

  11.  

    svani said

    May 17 2011 @ 20:30

    ჰაჰაჰაჰა… გეთანხმები 1000000%-ით…
    მე ყოველთვის ვამბობ, რომ ყველა ცისფერი და სხვა გადახრების მქონე ადამიანი მეცოდება და თუ ვინმეს აქვს პოზიცია “რა სჭირთ ბიჭო იმათ შენი შესაცოდი”, უფალს ებარებოდეს… : ))

    არც მე არ ვარ იმის მომხრე რომ სექსუალური უმცირესობები ცემო ან იძალადო, მაგრამ როცა “ძააან ტაკოი” ბიჭებს ვხედავ, ნამდვილად არ ვიღსები სიამოვნებით და “აუ, თქვენი ჭირიმე, რომ ბრბოს არ ჰგავხართ” პოზიციაზე არ ვდგავარ!!!

  12.  

    აბუთიძე said

    May 17 2011 @ 20:30

    რა თქმა უნდა, სისულელეა იძალადო მამათმავლებზე და ეს იმით ახსნა, რომ რასაც ისინი ჩადიან, უბრალოდ ცოდვაა. უბრალოდ ყველას უნდა ჰქონდეს საკუთარი თავის შეფასების რაღაც უნივერსალური კრიტერიუმი. რატომაა ადამიანი ბიოსოციალური არსება? იმიტომ რომ გარემო ფაქტორების მიხედვით ადაპტირდეს და თუკი მრავალი მხრიდან გესმის, რომ არ შეესაბამები იმ სტანდარტებს(თუნდაც ტრადიციებს), რაც ხალხშია, ცოტათი უნდა მოთოკო თავი და წიკების გაფეტიშება არ უნდა დაიწყო!

  13.  

    ქეთუსი said

    May 17 2011 @ 20:30

    მინდა ვთქვა,რომ პრაქტიკულად ყველაფერსი ვეთანხმები პოსტის ავტორს.
    1.ჰომოსექსუალიზმი პათოლოგიაა! რაც არ უნდა ეძახომ თავიანთ თავს ’ცისფერ სისხლიანები’ –ფაქტია,რომ ფსიქიკური დარღვევა აქვთ–სულიერი მახინჯები არიან.
    2.ძველ რომს რაც შეეხება–იქ მარტო ჰომოსექსულობა კი არ ’ყვაოდა’,საერთოდ გარყვნილი იყო საზოგადოება.
    3.მათ უფლებების დაცვას რაც სეეხება–ცემს უფლებას ვინღა დაიცავს–თავს რომ მახვევენ ლოიალურობას!

  14.  

    evopower said

    May 17 2011 @ 20:30

    და თუ დააკვირდებით უმეტესობა სასიამოვნო შეხედულების ხალხია და გადახრები ჭირთ, როცა კი გარეგნულად შეუძლიათ ჩვეულებრივად დაიკმაყოფილონ თავიანთი თავები… სამწუხაროა რაც ხდება , საქართველოში არ უნდა ხდებოდეს ტრადიციების მქონე ქვეყანაში

  15.  

    Famke said

    May 17 2011 @ 20:30

    სექსუალური უმცირესობები ოდითგანვე იყო, არის და იქნება. მათ შორის საქართველოშიც. ისევე როგორც სხვა პათოლოგიებს, ამასაც ვერსად გავექცევით. არც აგრესიის გამოხატვა იქნება ჩემი აზრით მიზანშეწონილი, უბრალოდ ნაკლებად უნდა გაკეთდეს ამ ადამიანებზე აქცენტი. პროპაგანდაც დაუშვებელია, მაგრამ რომელი მხარე უნდა დავიჭირო ამ შემთხვევაში, ვერ ვხვდები. ანტი–პროპაგანდისტების? პოზიციაში რას გულისხმობთ, ან უნდა ვგიჯდებოდე გეებზე ან უნდა მეზიზღებოდეს? ერთ–ერთი ჩვენგანი რომ ამ პათოლოგიით დავბადებულიყავით, მერე რას ვიზავდით? სურვილებს მოვთოკავდით? რაღაც ეჭვი მეპარება:| როგორი ადვილია სხვისი განსჯა. დემოკრატია არ დაგავიწყდეთ რაზეა აგებული, სიტყვის და არჩევნის თავისუფლებაზე. “რახან საქმე აქეთ წავიდა, უკვე სექსუალური უმცირესობებიც თამამად აფიქსირებენ თავიანთ ორიენტაციას და რაღა თქმა უნდა, მათ გაუჩნდნენ მომხრეებიც…” ვერ მივხვდი, მე ჰეტერო ვარ და გეების მომხრე როგორ უნდა გავხდე? ააა, გასაგებია, მათი უფლებების დამცველი, რომელი უფლებების? ვინმე ხელს უშლით სექსუალური პარტნიორის ყოლაში? თუ ფიზიკურად უსწორდებიან? კანონი მათაც ისევე იცავს, როგორც ყველა სხვას. რაც შეეხება საზოგადოების აზრს, ამას თავიანთ სასიკეთოდ ვერასდროს შეცვლიან, ყოველ შემთხვევაში ვერც ერთ სხვა ქვეყანაში ეს ჯერ ვერ მოახერხეს. სხვა რაღა დარჩა. ჩემი აზრით დამთავრებული თემაა:))

  16.  

    svani said

    May 18 2011 @ 20:30

    Famke – აბსოლუტურად მართალი ხარ!!! კანონი უზენაესია და თუ ვინმე რამეს უშავებთ, სასამართლო არსებობს, რომელიც იმედი მაქვს აპოლიტიკურ საქმეებს მაინც განიხილავს კანონიერად… : | : | : |

    მე არ მომწონს ის ტენდენცია, რომ ადამიანები, ვინც თავს ინტელექტუალებად ან ასე თუ ისე განათლებულებად თვლიან, მხარს უჭერენ უმცირესობებს “პარადის” დონეზეც კი… თითქოსდა თუ მათ მხარს არ უჭერ კომუნიზმში ხარ ჩარჩენილი და თუ უჭერ, ესეიგი აზროვნებ… : | : | : |

    რაც შეეხება შენს მოსაზრებას ჩვენს გადახრებით დაბადებასთან დაკავშირებით, ისევ ვიმეორებ, მე ასე არ ვთვლი… ზოოფილებად, ნეკროფილებად და თუნდაც ცისფერებად არ იბადებიან!!! : )))))))))))))))

  17.  

    თედო მეზარბაზნე said

    May 18 2011 @ 20:30

    სვანი სხვანაირად ნუ გამიგებ და არც არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს ჩემში, თუმცაღა “რაც შეეხება შენს მოსაზრებას “”””ჩვენს””” გადახრებით დაბადებასთან დაკავშირებით, ისევ ვიმეორებ, მე ასე არ ვთვლი… ზოოფილებად, ნეკროფილებად და თუნდაც ცისფერებად არ იბადებიან!!! : )))))))) ზემოთ შენს მიერ მოყვანილ აბზაცში, აშკარად იგრძნობა “ორაგულს მოწყურებული კალმახი, როცა მე ბალახი ვარ და არ მინდა ხედ ვიქცე” ანუ მე რატომღაც მგონია რომ შენში არის რაღაც უმცირესობის, და ტუ ჯერ არ არის და არც დაბადებულხარ მასე, ესეიგი სჰეგიზლია მშვიდად იყო, არჩევანი შენზეა:)))))) მე გეტყვი რომ მაინც უფრო იბადებიან ვიდრე შემდეგ ხდებიან…. მიუხედავად იმისა რომ ეს მათ არ უნდათ….:(((

  18.  

    svani said

    May 18 2011 @ 20:30

    შენი კომენტარი ზუსტად შეესაბამება ჩემს პოსტს, რადგან ვერაფრით გამიგია, რას მოითხოვ?!
    მკვლელებად, მანიაკებად და ცისფერებად არ იბადებიან-მეთქი თავიდან ასე დავწერე, მაგრამ მერე გადავაკეთე, რადგან დარწმუნებული ვიყავი რომ ვიღაცა დამიწერდა, შენ პიდარასტებს და მკვლელებს ადარებ ერთმანეთსო…

    ასე რომ, იმედი უნდა გაგიცრუო შენ საოცარ მიგნებებთან დაკავშირებით…

  19.  

    მ.გრაცია said

    May 21 2011 @ 20:30

    ჰომოსექსუალებად იბადებიან.ეს ნამდვილად ასეა.ზოგადად ნებისმიერი ადამიანი ბი-ა მეტ-ნაკლებად.ვისაც რა უნდა ის უნდა აკეთოს თუ სხვას არ ვნებს ესეც მართალია.

  20.  

    მ.გრაცია said

    May 21 2011 @ 20:30

    ჰომოსექსუალების ზოოფილებთან და ნეკროფილებთან გაიგივება არ შეიძლება,რადგან – ზოოფილი და ნეკროფილი არ იზიარებს ”სხვის” აზრს და მარტო საკუთარი სურვილი ამოძრავებს,როგორც მოძალადე მანიაკს, ხოლო ჰომოსექსუალები ურთიერთ შეთანხმებით მოქმედებენ.მთავარია არ იყოს მოძალადე და მსხვერპლი თორემ ასეთი შემთხვევა ჰეტეროსექსუალურიც არაა საპატიო.

  21.  

    svani said

    May 21 2011 @ 20:30

    ეშმაკმაც დალახვროს!!! არ ვაიგივებ!!! :@ :@ :@

  22.  

    შოთა said

    May 22 2011 @ 20:30

    “ყველა ცისფერი და სხვა გადახრების მქონე ადამიანი მეცოდება და თუ ვინმეს აქვს პოზიცია “რა სჭირთ ბიჭო იმათ შენი შესაცოდი”, უფალს ებარებოდეს… : ))”

    მეტი საქმე არ მაქვს, ჩავბარდე

    პირადი შთაბეჭდილებების გაზიარება კარგია, ამისთვისაა ბლოგი, მაგრამ ამ დონეზე თუ გაჩერდი საკითხში, ბრიყვულ პოზიციას ვერ გაცდები :)

  23.  

    svani said

    May 22 2011 @ 20:30

  24.  

    Katiée said

    May 23 2011 @ 20:30

    ოოო, ფრიად თამამი განაცხადია. ვირტუალურ საზოგადოებაში ჯერაც ხომ ითვლება, რომ ამ ტაბუდადებულ თემაზე ლაპარაკი და ჰომოსექსუალების და საერთოდ უმცირესობების დაცვა თამამი ნაბიჯია (და მართლაც ასეა), მაგრამ საპირისპირო აზრის ხმამაღლა თქმა – ბევრად თამამი ნაბიჯია 😀

    სწორი შენიშვნა იყო ერთერთი კომენტარში: მე შემიძლია ვიყო ჰომოფობი, მაგრამ ეს ქმედებაში არ უნდა გამოვხატო.

    არ არიან ადამიანები, რომლებიც ერთმანეთს ვერ იტანენ, მაგრამ მუშაობენ ერთად? მთავარია ერთმანეთს არ გაუჩალიჩონ რამე ხო?

    ჰოდა ასეა,
    მე თუ ვერ ვიტან გეებს, დაე ნუ ვიტან, ვერავინ მაიძულებს სიყვარულს, მაგრამ ამის გამო თუ მათ დისკრიმინაციას მოვახდენ და სამსახურში არ ავიყვან, დავჩაგრავ, ვცემ, ათას ჯანდაბას ვიკადრებ – მაშინ უკვე დამნაშავე ვარ.

    სამწუხაროდ, ჩვენ ყველაფერშ მეორე უკიდურესობა გვჭირს და ეს უკიდურესობა იმდენად უკიდურესად გაიჭრა სივრცეში, მეც კი – ადამიანს, რომელსაც ჰყავს გეი მეგობრები და ყველა გამორჩეულად უყვარს, უკვე მაღიზიანებს ეს ყველაფერი და უკურეაქცია მიჩნდება.

    რეკლამის გაშვებისას განსაკუთრებით ითვლიან ხოლმე მისი მიწოდების სიხშირიეს, რაღაც რაოდენობას არ უნდა გადააჭარბოს, თორე ინტერესის ნაცვლად მომხმარებელში უკურეაქციას და ზიზღს იწვევს, აღარასოდეს იყიდისო.

    ჰოდა, ასეთი ოვერდოზი მოგვდის ჩვენ ყველაფერში, სამწუხაროდ 😐

  25.  

    svani said

    May 23 2011 @ 20:30

    გარკვეულწილად მართალი ხარ ეკუსი, მაგრამ…

    არ ვიცი რამდენად დამეთანხმები, მაგრამ მე მეჩვნება რომ საკმაოდ მომრავლდნენ ჯიგარსონები ამ ბოლო დროს… ძალიან ბევრი, ცისფერთა ქომაგი იძახის იმას, რომ უბრალოდ ახლა აღარ რცხვენიათ და მაგიტომ გამოჩნდაო, მე კი ეს არ მჯერა!!! რატომღაც მგონია, რომ ბოლო დროს განვითარებული მოვლენები ძალიან უწყობს ამ ყველაფერს ხელს!!!

    ეგ კი არა, გუშინ ვიღაც უცნობი ბიჭისგან მომივიდა “poke” და პირველად რომ დავუარე ჯიკებების ვაზვრატს, შევამჩნიე რომ ვიღაც ახალი იყო, მაგრამ ისე დაუბრუნე, ვერ დავაფიქსირე ვინ… მეორე დღეს კი აღმოვაჩინე, რომ ხალხი ისეთი განაგლებულია, რომ ადამიანთან რომელთანაც მყავს დო ხუია საერთო ფრიენდ და ყველაზე გაცილებით მეტად საზიზღარი და სადისტი ჰომოფობის შთაბეჭდილებას ვტოვებ, ვიდრე რეალურად ვარ, მომდის “ფლირტფოუქი” : | : | : |

    არც მე არ ვერჩი და არ ვამბობ ყველა პიდარასტი ჩავქოლოთ-მეთქი, მაგრამ ამ უკანასკნელის საქციელზე თავი ძლივს შევიკავე გულის არევისაგან…

    დაახლოებით იგივე ბაზარია, რომ მე არ მივესალმები იაღოველებისთვის თავში ჯვარცმის რტყმას, მაგრამ მეზიზღება, როცა კარს იქიდან ჭეშმარიტ ღმერთზე უნდათ, რომ გამესაუბრონ!!! როცა რწმენა გაქვს შერყეული ან უვიცი ხარ ამ საკითხში, ადვილია ცდუნდე… : | : | : |

  26.  

    Katiee said

    May 23 2011 @ 20:30

    ბოლო შედარება საკმაოდ ლოგიკური იყო.
    ნაწილობრივ იმაშის გეთანხმები, რომ მიმბაძველობა არის ე.წ. “შეძენილი” ჰომოსექუალობის მიზეზი (ახლა ზუსტად ვიცი რამდენიმე შემოხტება და ციაცია სიტყვებით დაიწყებს ფილოსოფიებს აქ, რომ გეებად იბადებიან და ა.შ. – არ მაინტერესებს).

    მეც ვიცნობ ადამიანებს, რომლების “რაძი ინწირესა” სინჯავენ ყველაფერს, ამიტომ, მჯერა რომ ზოგადი ტენდენცია შეიძლება 1%, მაგრამ მაინც მოქმედებს.

    თუმცა ისეთებსაც ვიცნობ, მიბაძვით რომ არ გამხდარან გეები და ისეთებსაც, მანერულები კი არიან, მაგრამ უჰორმონობისგან და უსუსურებისგან, მგონია რომ საერთოდ არაფრის თავი არ უნდა ჰქონდეთ 😀

    ერთში დარწმუნებული ვარ, გარდატეხის ასაკამდე ყველანაირი ზემოქმედება ცუდია, ადამიანი თვითონ უნდა ჩამოყალიბდეს. რაც ნაკლებად ჩაერევი, მით უკეთესად მიხვდება თვითონ :)

  27.  

    ლაშარელა said

    May 23 2011 @ 20:30

    ყლის მოტეხილობა თუ გაგიგიათ? თურმე არსებობს :)

    მოცემულ რეალობას ვეგუები სამყაროში და ვთვლი, ყველაფერი კანონზომიერი და თვითრეგულირებადია :)

    ღამის 2:12

    (კომენტარები არ წამიკითხავს :)

  28.  

    svani said

    May 23 2011 @ 20:30

    პირველ ტაეპს ვერ ჩავწვდი… youmore?! : ))

    “და რა არის რეალობა?!” ნაკვესი მატრიცადან… ღამის 2:34 : )
    ლაშა, ფბ-ზე მარტო ფეიჯად ხარ?! : ((

  29.  

    ჰომოფობი? said

    May 23 2011 @ 20:30

    სიტყვა “ჰომოფობი” არის სპეციალურად შექმნილი ჰომოსექაუალთა მოძულეთა შეურაცხჰყოფისათვის. რადგან ფობია შიშს ნიშნავს, ამით ცდილობენ ეს პოზიცია სამარცხვინო გახადონ. მე არ ვარ ჰომოფობი – მე მძულს ჰომოსექსუალები! ზიზღსა და შიშს შორის სხვაობა დიდია! ახლა კიდევ მეორე აბსურდს მოიყვანთ… ვითომ რაღაც ქვეცნობიერი არსებობს ე.წ. “ჰომოფობების” ფარულ მიდრეკილებებზე თავისივე სქესის მიმართ და სწორად ამ მიდრეკილების გამო ეზიზღებათ ჰომოსექსუალებიო და ა.შ… ესეც ისეთივე შეთხზული ზღაპარია და ზუსტად არის გათვლილი ჰომოსექსუალების მოძულე ხალხის საწინააღმდეგოდ, რომელიც ასევე “აფრთხობს” მსგავსი შეფასების გამო და თავის ზიზღს უკვე ვეღარ გამოხატავს კამათისას იმ “ერუდიტებთან” რომელთაც მსგავსი დასკვნის შესახებ აქვთ გაგონილი… პიდარასების მოგონილია ეგ სიტყვაც – “ჰომოფობი” (პიდარასტის მოშიში) და ის აბსურდიც, რომელიც ე.წ. ჰომოფობების ფარულ ჰომოსექსუალურ მიდრეკილებებს ამტკიცებს…

    P.S. ვაი თქვენს პატრონს უბედურს! ძაღლებზე სანადიროდ რომ წახვალთ არ გამომაპაროთ…

  30.  

    ჰომოფობი? said

    May 23 2011 @ 20:30

    შენ კი, სტატიის ავტორო. ტყუილად ნუ იფიცები იმას, რომ ე.წ. “ჰომოფობი ხარ. თუ ჰომოსექსუალები გეჟავრება, ფეხები არავინ მოგჭამოს და ტყუილად ნუ ებოდიშები მათ. იმდენი უქნიათ – სარიც უთხრიათ. ოღონდ სადმე “პადვალში” მე რომ ქერა ქალები მევასება, ამის აღსანიშNავად “პარადებს” არ ვაწყობ და თუ მოვაწყობ, ვინმე რომ გამაკრიტიკებს, მზად უნდა ვიყო და რაღაც უფლებების დარღვევებზე და სხვა ზღაპრებზე არ უნდა ვილაპარაკო. განა სადმე გინახავთ ჩაცუცქული მოფსმის მოყვარული მამაკაცების გაერთიანება ან მათ მიერ ჩატარებული აღლუმი? არა? ხო და თქვენც დაეტიეთ რა და საკუთარ “კრაოტებში” ჲტYNაურეთ. ნუ წაკალეთ ტვინი რა… მადაფაქა…

  31.  

    svani said

    May 23 2011 @ 20:30

    მე ერის გაპიდარასტების მეშინია!!! 😀 😀 😀
    პიდარასტობა კი, აი თურმე რა ყოფილა… 😀 😀 😀
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pederasty

  32.  

    svani said

    May 23 2011 @ 20:30

    შენ კი კომენტარის ავტორო, მე საერთოდ ყოველგვარი ზიზღის და ჩაქოლვის წინააღმდეგი ვარ!!! კი არ მეზიზღებიან, მეცოდებიან!!! ბარიგაც კი არ მემეტება სასიკვდილო განაჩენისთვის!!!

    ისე, ცოტა კორექტულობა არ გაწყენდა!!! : |

  33.  

    ჰომოფობი? said

    May 23 2011 @ 20:30

    ტყუილად ნუ იფიცები იმას, რომ ე.წ. “ჰომოფობი” არ ხარ.

    ზემოთ სიტყვა “არ” გამომრჩა…

  34.  

    ჰომოფობი? said

    May 23 2011 @ 20:30

    შენს მიმართ არაკორექტული არ ვყოფილვარ. აი პიდარასტების მიმართ კი… 😀

    მე ვარ მომხრე გაუკუღმართებულისექსუალური ორიენტაციის ხალხის მიმართ ძალადობის, რადგან კანონი მათ მხარეს არის და მათი იზოლირება არ ხდება სახელმწიფოს მიერ სამწუხაროდ…

  35.  

    ჰომოფობი? said

    May 23 2011 @ 20:30

    სასიკვდილო განაჩენი რა შუაშია? მოსაკლავად არავის ვიმეტებ. უბრალოდ შოკური თერაპია არ აწყენდათ საგიჟეთში, ელექტრო შოკი მისწრებაა მაგათთვის! უბრალოდ მათი ჯანსაღი საზოგადოებისაგანაა იზოლირება აუცილებელი. უბრალოდ აღლუმზე გამოსულებს უნდა შემოარტყა ერთი-ორი ისე, რომ მეორეჯერ გამოსვლა აღარ მოუნდეს. მე კი ასეთი დამოკიდებულება სწორადაც რომ იმ მიზეზების გამო გამიჩნდა, რაც შენს სტატიაშია აღწერილი და რაც არ უნდა -არ- გეზიზღებოდეს, მათი ხომ ნამდვილად არ გეშინია? ხო და სიტყვა “ჰომოფობია” გაბრალებს ამას!…

  36.  

    svani said

    May 24 2011 @ 20:30

    კი, როგორც ბევრ სხვა სიტყვას, პედარასტიდან დაწყებული, საქართველოში თავისებური აღქმა აქვს…

    კორექტულობას რაც შეეხება, ბევრი ბოვში ვიცი, ვინც ჩემს ბლოგზე დაძვრება და მაგ პონტში და არა იმ პონტში, რომ ვინმეს შეურაცხყოფას ნუ აყენებთქვა… : ))

  37.  

    ჰომოფობი? said

    May 24 2011 @ 20:30

    საქართველოში კი არა, მსოფლიოშია ეგ სიტყვა პიდარასტების მოწინააღმდეგეთა შეურაცხჰყოფისთვის გამოგონებული.

    აბა ამ თემაზე სხვაგვარად როგორ ვილაპარაკებთ? თავად მათი არსებობაა ბოვშებისათვის საზიანო.

  38.  

    ვასასი said

    May 24 2011 @ 20:30

    დიდი ხანია, ამაზე მეფიქრება..

    დრო არ მაქვს, მაგრამ აუცილებლად დავწერ.. :)

  39.  

    svani said

    May 24 2011 @ 20:30

    ვასას, დაგვავალებ… : )) 😛

  40.  

    პაკო said

    May 24 2011 @ 20:30

    მოკლედ ყამირზე მოვხვდი, მაგრამ არაუშავს.

    პოსტის ავტორს: თქვენ გაქვთ უფლება ვინმე გეცოდებოდეთ (მე მაგალითად ქალწულები მეცოდებიან) და გძულდეთ კიდეც. თუმცა, როდესაც დემაგოგიას მიმართავთ იმისთვისაც უნდა მოემზადოთ, რომ გამხელენ.

    რას ნიშნავს ჰომოსექსუალობის პროპაგანდა? ვინმემ გითხრათ გინდა თუ არა გეი გახდიო? შესაბამისად ტქვენი დასკვნა ან მიზანმიმართული დემაგოგიაა, ან უბრალოდ გონი არ გყოფნით, რომ უფლებების დაცვის პროპაგანდა ცხოვრების წესის პროპაგანდისაგან განასხვავოთ.

    რატომ ამბობთ, რომ ეს არჩევანია – რა ემპირიულ მონაცემებზე დაყრდნობით? თქვენ თუ არ იცით ძალიან ბევრი კვლევა, რომლის მიხედვითაც დასტურდება, რომ სექსუალური ორიენტაცია (მათ შორის ჰეტეროც) არჩევანი არ არის ეს თქვენი პრობლემაა. მაგრამ, როდესაც დეზინფორმაციას ბლოგით ავრცელებთ ამით უფლებას მაძლევთ შეგედავოთ.

    არავინ არ გთხოვთ გეების უფლებების დამცველი იყოთ. დაე გძულდეთ გეები (არ მგონია ეს ვინმეს დიდად ადარდებდეს), უბრალოდ თქვენთვის დაიტოვეთ ეგ სიძულვილი და მე ნუ შემხებით. თქვენი ლოგიკით გამოდის, რომ თუ ადამიანი გეია მას ყველა ჰეტეროსექსუალი ავტომატურად უნდა სზულდეს. ძალიან მაზალო მიდგომაა ღმერთმანი.

    თქვენი ბლოგის ზოგიერთი უტიფარი კომენტატორისთვის:
    ჰომოსექსუალობა არც გადახრაა, არც ფსიქიური დარღვევა – 1990 წლის 17 მაისს მსოფლიოს ჯანდაცვის ორგანიზაციამ დაადგინა ასე. და თქვენ როგორც არ უნდა გინდოდეთ ამ ფაქტის იგნორირება ეს ასეა. სწორედ ეს თარიღი (დეპატოლოგიზაციის) იქნა არჩეული ჰომოფობიის წინაარმდეგ ბრძოლის საერთაშორისო დღედ.

    ეს პოსტი სიმპტომატურია – რატომ უნდა მომივიდეს თავში აზრად პოსტი დავწერო ადამიანთა სხვა ჯგუფის უფლებების დაცვით გაღიზიანების ნიადაგზე. აი შემეცით და არ მესმის ბლინ.

  41.  

    svani said

    May 24 2011 @ 20:30

    არ გესმის?! არც მე მესმოდა რატომ უნდა ჩატარებულიყო გეი პარადი რუსთაველზე და მიხარია, რომ არ ჩატარდა!!!

    მაგაზე მეტი პროპაგანდა რა გინდა?! O.o

    მეცნიერულად ისიც დაამტკიცეს, რომ სიყვარული მხოლოდ და მხოლოდ ტვინში მიმდინარე ქიმიური პროცესებით გამოწვეული გრძნობაა და მეტი არაფერი, SO WHAT?! მე მაინც არ მიმაჩნია სიყვარული, ქიმიურ პროცესებად და არასდროს ვისაუბრებ მასზე ემპირიულ მონაცემებზე დაყრდნობით…

    არავინ მთხოვს?! 😀 😀 😀 შენივე კომენტარში წერია, რომ ე.წ. ჰომოფობებთან ბრძოლის დღეც გქონიათ დაარსებული და თან იმავე კომენტარში მეუბნები, რომ არავინ მთხოვს არ ვიყო ჰომოფობი, რომ ეს მხოლოდ ჩემი არჩევანია… 😀 😀 😀 თუ თქვენ ამისთვის დღე გამოაცხადეთ და თავს დემაგოგებად არ მიიჩნევთ, მე როგორღაც, ჩემს ბლოგზე, ჩემი პოსტი შემარგეთ… 😀 😀 😀

  42.  

    აქსიომა said

    May 25 2011 @ 20:30

    ბოლომდე ვეთანხმები შენს პათოსს სვანი, მაგრამ არის ერთი მაგრამ- არ მომწონს ჰომოფობობით რომ “ამაყობ”. ცოტა მეტი ლოიალურობა და ტოლერანტობა არ გაწყენდა ზოგადად უმცირესობების მიმართ. და საერთოდ რა მნიშვნელობა აქვს შენთვის ვის ვისთან ძინავს? დაიკიდე რა… და მხოლოდ პიროვნული თვისებების მიხედვით იმსჯელე ადამიანებზე.
    P.S. ეს ჭკუის დასარიგებლად არ მითქვამს, უბრალოდ ჩემი აზრი დავაფიქსირე.

  43.  

    პაკო said

    May 25 2011 @ 20:30

    სვანი, გაცლი თუ არა ეგეც ჩემი საქმეა, როგორც ის ჰომოფობი იქნები თუ არა.

    რატომ გაგიკვირდა? თუ გგონია ქუჩაში არ ვითხოვ პასუხს და მარტო ბლოგებზე დავიარები ძალიან ცდები. ეს ჩემი აქტივიზმია. ჩემი უფლებაა ჰომოფობს გავაგებინო რომ მას რომ ჰგონია ეგრეც არაა. რესპექტი უნდა დავინახო. შენი სიყვარული და აღიარება არავის სჭირდება. უბრალოდ უნდა იცოდე, რომ შენ რომ ვიღაცაზე უარყოფით აზრს გამოთქვამ ის ვიღაცა თავჩახრილი არ ჩაივლის. აი ეს უნდა იცოდე და შენი ზიზღი შენთვისვე დაიტოვო, ხოლო როდესაც ჩემ გვერდით იდგები რა – რესპექტი. ვოტ.

  44.  

    svani said

    May 25 2011 @ 20:30

    აქსიომ, თლა ბუკვალურად ნუ გაიგებ ყველაფერს!!! მე ის დამოკიდებულება მეზიზღება, რაზეც ეს ყმაწვილი საუბრობს, რომ ზოგ ზოგიერთები რატომღაც მათ პატივისცემას და სიყვარულს მოითხოვენ ყველა ადამიანისაგან!!! აი, თუნდაც პაკოს კომენტარები აიღე… მიმტკიცებს არავინ გთხოვს ჩვენს სიყვარულს და პატივისცემასო და თან პარალელურად სრულიად საწინააღმდეგოს წერს… ჩემს კითხვებს კიდევ ისე აუარა გვერდი, ვითომც არაფერი და თურმე თვლის, რომ მაგის გადასაწყვეტია მე ჰომოფობი ვიქნები თუ არა… 😀 😀 😀

    პაკო, შევეცდები მაქსიმალურად კორექტული ვიყო: შენ ბიძია, წერას ხომ არ აუტანიხარ?! რა რისპექტი და პლიუს ერთები ამიტეხე?! მეგონა სერიოზულად მეკამათებოდი… 😉

  45.  

    პაკო said

    May 25 2011 @ 20:30

    ეგრეც ვიცოდი, რომ რესპექტის აზრს ვერ ჩაწვდებოდი :-))

    რა კითხვებზე გიპასუხო, რომ გეი პრაიდის ჩატარება პროპაგანდაა თუ არა? შენ თუ გინდა ფორმალური განატლება მიიღო ადამიანის უფლებების სფეროში მე მაგას ნამდვილად ვერ მოგცემ – დრო და ფულია მაგისთვის საჭირო. იმას გეტყვი, რომ შეკრებისა და გამოხატვის თავისუფლება შენი გადასაწყვეტი არაა და ვისაც სად უნდა ისე შეიკრიბება. თუ არ მოგწონს – დაიკიდე.

    შენი ლოგიკით ჰეტეროსექსუალობა იმდენად უსუსური ორიენტაციაა, რომ ჰეტეროებმა ჰომოებზე რამე რომ გაიგონ ეგრევე ყველა ჰომოდ ქცევას მოინდომებს. ცოტა დაუკვირდით ხოლმე რა სულელურად გამოგდით

  46.  

    svani said

    May 25 2011 @ 20:30

    შეკრებისა და გამოხატვის თავისუფლებაზე, რომ მესაუბრები თავი დემოკრატიულ სახელმწიფოში ხომ არ გგონია?! : )) რაის შეკრების და გამოხატვის თავისუფლება, რა არის ეგ საერთოდ?! 😀 😀 😀

    რაც შეეხება მართლაც სულელურ მოსაზრებას რომ ჰეტეროსექსუალობა უსუსური ორიენტაცია მგონია, ეგ საერთოდ საიდან მოხიე?! როცა ადამიანი ჯერ კიდევ ჩამოუყალიბებელი ბავშვია, მისთვის ადვილია ისეთი რამის შეჩეჩება, რაც თვითონაც არ იცის რა არის…

    აღლუმებს და პარადებს რაც შეეხება, თვითონ უნდა გყოფნიდეთ ჭკუა, რომ მაგითი კიდევ მეტი ადამიანის გაღიზიანებას არ ცდილობდეთ… მაგრამ ეგ მიზანი რომ არ გამოძრავებდეთ და ჩაგრულის პოზიცია არ გხიბლავდეთ, მასეთი იდეაც არ დაგებადებოდათ…

  47.  

    აქსიომა said

    May 25 2011 @ 20:30

    ჰო პაკოს კომენტარები მართლა “საოცარია”. აგრესიული არც გეია ასატანი და არც მისიონერი. ჰო და მეც მაგას ვამბობ, ბევრი მისი პიროვნული თვისებების გამო იმსახურებს ცუდ დამოკიდებულებას და არა მიდრეკილებების, რომლებსაც ამ შემთხვევაში მნიშვნელობა მართლა აღარ ააქვს. გეთანხმები სვანი!

  48.  

    პაკო said

    May 27 2011 @ 20:30

    აუ კაი რა სვანი. ეს მართლა დემოკრატიაში ხომ არ გგონია თავი ვაბშე რა ლაპარაკია. შევთანხმდეთ როგორ საზოგადოებაში გვინდა ცხოვრება და როგორი წესებით. ჩემი პიროვნული თავისუფლება ვერაფრით იქნება შენი მხრიდან შეზღუდვადი.

    პრაიდი არ არის თვითმიზანი, ის საშუალებაა მწვავე საკითხებისადმი საზოგადოების ყურადღების მიქცევისთვის, როგორც ნებისმიერი პოლიტიკური აქცია. ევროპის ადამიანის უფლებების (სტრასბურგის) სასამართლოს თუ დავუჯერებთ პრაიდების აკრძალვა სწორედ შეკრებისა და მანიფესტაციის უფლების დარღვევაა.

    რაც შეეხება ჩამოუყალიბებელი ბავშვისთვის რაღაცის შეჩეჩებას ეგ პედოფილიაა და ორიენტაციასთან კავშირში საერთოდ არაა. აბა რას ამბობ, რომ ბავშვმა ბავშვობიდან არ უნდა იცოდეს, რომ მისგან განსხვავებულ ადამიანებს არ უნდა ჩაგრავდეს? ამით “გაჰომოსექსუალდება” სენი აზრით? ამას რომ ამბობთ ხოლმე ცოტა მაინც არ უფიქრდებით? აბა მაშინ ამიხსენი რატომაა, რომ ჰეტერონორმატიულ საზოგადოებაში, სადაც ჰეტეროცენტრისტული კლიშეების რეპრეზენტაცია ყოველ ნაბიჯზე და ყველა ურთიერთობაში ხდება მაინც არსებობენ ჰომოსექსუალები. ეს რომ არჩევანი იყოს ირანში რატომ მოინდომებდა ვინმე ჰომოსექსუალობას ხომ ვერ მეტყვი? ასეა, ისინი ვინც ამ “არგუმენტს” აქვებით, რომ ჰომოსექსუალობაზე ინფორმაციის გავრცელება ჰომოსექსუალთა გამრავლებას იწვევს ფაქტიურად იმას ამბობთ, რომ ჰომოსექსულაობა ჰეტეროზე მიმზიდველი და აღმატებული მდგომარეობაა და ჰეტერო ორიენტაციას ჰომოსგან დაცვა სჭირდება. ეს რა სისულელე არ არის?

  49.  

    svani said

    May 27 2011 @ 20:30

    საქართველოს მაგალითს გეტყვი თუნდაც და სხვაზე შენ განაზოგადე… როცა ბოვში ისეთი მომწიფებულია, რომ სექსი წყურია და გოგოები არ “აძლევნ”, რადგან ქალიშვილობასთან განშორება არ სურთ ან უბრალოდ არ ევასებათ, ჰომოსექსუალიზმის პროპაგანდამ შეიძლება სხვა იდიოტური აზრები გაუღვიძოს ამ ადამიანს, რადგან გეი.ჯი და მსგავსუი უბედურებებიც არსებობს, სადაც ჩემმა მტერმა იკითხა რას წერენ…

    რატომ მოვხვდი მაგ რესურსზე, ეს კითხვა რომ არ დაგებადოთ, just ვარკვევდი gey არის სწორი ფორმა თუ gay… : | : | : |

  50.  

    პაკო said

    May 30 2011 @ 20:30

    სვანი, მინდა გითხრა, რომ ამ შენი კომენტარით ყველაზე თვალსაჩინოდ დაადასტურე ერთი აზრი: ჰომოფობია არაა მხოლოდ ჰომოების პრობლემა, ის საზოგადოების პრობლემაა. აბა რატომ გადაწყვიტე, რომ დამსწრე საზოგადოებასტან უნდა გაგეპრავებინა შენი გეი.ჯიზე ვიზიტის მიზეზები? ჰომოფობია, რომ არ გტანჯავდეს ამის ახნის აუცილებლობასაც ვერ იგრძნობდი. რაც შეეხება მომწიფების ასაკში სექსუალურ გამოცდილებას – უხსოვარი დროიდან და ინფორმაციის არარსებობსა თუ რეპრესიის მდგომარეობაში ნებისმიერი დახურულ სივრცეს (ჯარი, მონასტერი, ციხე) სადაც ერთო სქესის ადამიანები ბინადრობენ (მოზარდებიც სეგრეგირებული ჯგუფია) ხდება გარკვეული სექსუალური გამოცდილების დაგროვება. მე მაგალითად თითქმის ყველა უბნელთან მქონია გამოცდილება. მაშინ არც გეი.ჯი არსებობდა და არც სხვა რესურსი. მასე ჰეტეროგამოცდილება გეებსაც აქვთ და ბევრი ქორწინებაშიც იმყოფება. თუმცა ეს იმ ფაკტს არ ცვლის, რომ ისინი გეები არიან. ქცევა და ორიენტაცია ყოველთვის არ შეესაბამება ერთმანეთს. ორიენტაცია მუდმივია და არ იცვლება.

    სანამ რაღაცას “დაგვიმტკიცებ” იქნებ გეის მართლწერის იქით წახვიდე და რაღაცეები გაარკვიო

  51.  

    სვანი said

    May 30 2011 @ 20:30

    მაგის იქით ჩემი მტერი წავიდეს… ეგეც გამეღადავნენ, თორე მასე ძნ რომ ვყოფილიყავი დაინტერესებული კაი ხნის უწინაც მეცოდინებოდა… : ))

    ისე, მართალი ხარ, ჰომოსაპიენსების პრობლემაა ჰომოსექსუალიზმი… 😉
    და მთელ უბანთან რა პონტში, რა უბნელი ხარ ან იყავი?! 😀 😀 😀 ლოლზ

  52.  

    პაკო said

    May 31 2011 @ 20:30

    სვანი შენ უკვე წახვედი “მაგის იქით” შემოგვთავაზე რა ეს პოსტი. შენ თუ გინდა საკითხს გაექცე და ის გაარკვიო რომელი უბნელი ვარ (ვერელი) და არა ის გაიგო, რატომაც მოვიყვანე ეგ მაგალითი – მაშინ დაგტოვებ შენ “არგუმენტებთან” იდილიაში.

  53.  

    svani said

    May 31 2011 @ 20:30

    რატომ მოიყვანე?! სად ნახე ვერაზე, ამდენი ჰომოსექსუალი?! 😀 😀 😀

  54.  

    პაკო said

    June 1 2011 @ 20:30

    რატომ და ამიტომ – შენ წერ:
    “როცა ბოვში ისეთი მომწიფებულია, რომ სექსი წყურია და გოგოები არ “აძლევნ”, რადგან ქალიშვილობასთან განშორება არ სურთ ან უბრალოდ არ ევასებათ, ჰომოსექსუალიზმის პროპაგანდამ შეიძლება სხვა იდიოტური აზრები გაუღვიძოს ამ ადამიანს, რადგან გეი.ჯი და მსგავსუი უბედურებებიც არსებობს, სადაც ჩემმა მტერმა იკითხა რას წერენ…”

    მე კი გითხარი, რომ გეი.ჯი მაშინ არ არსებობდა, როდესაც მე ისედაც მქონდა პრაქტიკათქო. თავს ისულელებ თუ ღადაობ. რა პონტში ვერ მიხვდი რატომ მოგიყვანე. თუ ასე ძალიან გაინტერესებს ჩემი გამოცდილება მაგაზე ცალკე პოსტი დაწერე და იქ დაგიკომენტებ :)

  55.  

    სვანი said

    June 1 2011 @ 20:30

    აბა შენ იცი… : ))

Comment RSS · TrackBack URI

Leave a comment

Name: (Required)

eMail: (Required)

Website:

Comment:

  Wordpress Theme Protected By Wp Spam Free, Provided by Payday Loan Online